torsdag 9 mars 2017

Kontraster!

Ibland då orkar man bara inte, idag var en sån dag. Blev pizza till middag. Besvikelse, inte alls gott. 

Lite skillnad från det som komma ska, det är med skräckblandad förtjusning jag närmar mig måndag och min sunda månad 😳.
Gäller verkligen att planera och prioritera så jag inte trillar av banan. Stefan har skrivit ut alla recept, inköpslistor och menyer och gjort en jättefin mapp till mig.😘
Känner ju att jag inte vill misslyckas... besvikelserna efter ett misslyckande är så nedslående. Därför gäller det att INTE misslyckas. 
Men jag tror på mig själv... måste bevisa inte minst för mig själv att jag kan ge mig f-n på nått och fullfölja det även om det blir lite obekvämt längst vägen!!! 


2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Du klarar det galant. Du gjorde det ju sist utan några större problem. Dela gärna med dig av din resa o recept så kan snålåka o slippa gå med själv😉😀

Storstadslivet efter 40 sa...

Du klarar det galant. Du gjorde det ju sist utan några större problem. Dela gärna med dig av din resa o recept så kan snålåka o slippa gå med själv😉😀