måndag 13 mars 2017

Då är jag igång...

Kunde inte sova inatt, var så orolig att jag inte skulle klara mina 30 dagar, att maten skulle smaka skit och alla skulle ifrågasätta och det skulle bli allmänt jobbigt. 

Känns bättre nu när jag druckit min första frukost smoothie, med smak av banan, mango och spenat. 
Var och handlade all mat för en vecka igår och lagade både kyckling och lax, så att jag inte skulle missa nått. Jobbar ju 2 kvällar nu. 
Fördelen är att alla middags och lunch recept har i grunden samma sammansättning så man kan byta fritt mellan dessa, likadant med frukost och mellanmål. 
Tänker att jag ska köra efter matlistan denna veckan och sedan själv sätta ihop favoriter och sånt som jag kan laga åt hela familjen så vi kan äta tillsammans. 
Denna kosten är så gott som fri från fett, socker och salt. Alla mina laster, min förhoppning är att bli av med sötsug ochöverätande. Fixar jag det har jag gjort en stor vinst! 
Dagens träning kommer jag att köra på gymmet. Annars så går det utmärkt att träna hemma. Saknade en pinne att träna med men den shoppade vi på Maxi igår. 
Ha nu en riktigt bra dag... för det tänker jag!!! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå super 👍🏼 Jag tror på dig!!
Love ya / Tinne

Storstadslivet efter 40 sa...

Heja heja....

Storstadslivet efter 40 sa...

Heja heja....