torsdag 16 februari 2017

Paltkoma deluxe!

Oj vad mätt jag är... en ful ovana jag har att fortsätta stoppa in tills jag storknar. 
Idag hade vi en av mina "favvisar" till middag, rårakor med stekt fläsk och rårörda lingon... Så jä-la gott. 
Helt klart värt det även om jag nu sitter i soffan med byxorna uppknäppta och kan knappt röra mig. 

Igår var jag på Bodycombat, så roligt.., varför har jag inte varit där på så länge. Imorgon blir det träning X 2... jag planerar som en "håsa", har bokat styrketräning imorgon bitti och Bodybalance på eftermiddagen... vill inte avboka nått av det. Men det går säkert bra, så olika pass som tränar helt olika delar av kroppen... 

Väntar som ett barn på julafton efter Mandelmans gård... vilket underbart program. Jag hade gärna blivit adopterad av dom och fått leva lite "hippieliv". Tycker dom är helsköna och helt fantastiska.

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Åh...du kunde ju sagt till så hade jag hjälpt dig att äta upp maten