tisdag 10 januari 2017

Som natt och dag...

När PMS:en försvinner och livet kommer tillbaka. Allt känns positivt och glatt igen. Var tvungen att fira med ett glas vin. 
Håller på och packar bort julen... skönt och tradigt på samma gång! Man vill ju se fram mot våren men det har inte ens blivit vinter än. 

Gör ett litet försök och dra ner på onödiga kolhydrater. Med det menar jag inte att jag fanatiskt följer LCHF kostplanen. Men känslan i kroppen efter ett par dag med lågt kolhydratintag är påtaglig. 
Ikväll gjorde jag en laddning ketobollar efter "Tjockkockens" recept. Gott när sockersuget sätter in. 

Fick hjälp med min onda rygg idag av min fantastiska kollega Cissi. Hon har magiska fingrar. Måste igång med träningen. Mina muskler behöver lite utmaningar för att orka. 

Ska visst bli riktigt oväder imorgon... Usch! Kul med mer snö men det ska ju smälta bort direkt igen. 
Saknar min bil, känns som om jag varit av med den i en evighet, det är 15 dagar idag. Glad att jag har ersättningsbil, men jag vill hellre ha min egen tillbaka. 

Godnatt! Världen! 

Inga kommentarer: