måndag 9 januari 2017

Hej! Hallå! Luden tå!

Vecka 2 av 2017 inleds idag med en jobbekväll... suck! Men imorgon är jag ledig... tjoohoo! 
Ont i skuldra/ axel/ nacke/ arm deluxe... blir så trött på detta... det är väl hämden för att jag inte tar hand om min kropp mat och motionsmässigt. Hatar att känna mig svag och klen... 
Trött på att gnälla oxå. 
Bit ihop eller bryt ihop... jag väljer det förstnämnda. 
Får väl masa mig till gymmet, tänkte börja lite lätt med IW och Bodybalance, tror det är en bra mjukstart.

Imorgon är sista jullovsdagen, sista sovmorgonen, eller inte... BellaBus ska vara hos tandläkaren kl 9:00. Bra då slösar vi inte bort den dagen iallafall. Blir ledig helg oxå och då ska det kalasas för BellaBus som blir 9 år på lördag. Vart har dom 9 åren tagit vägen? 
Vad ska man äta på jobb ikväll? Alltid lika svårt att hitta på nått. Vill ju gärna ha lite riktig mat och inte bara massa småskit. Det får bli vägen om affären! 
Tjingeling! 

Inga kommentarer: