söndag 1 januari 2017

Nytt kapitel...

... i livets bok! Visst är årsskiftet ett utomordentligt tillfälle att stryka ett streck över det som varit och blicka framåt mot det nya.
Jag har inga nyårslöften förutom att jag ska vara snäll mot mig själv, både i kropp och själ... vad det betyder får framtiden visa. 

Det tog på krafterna att fira in det nya året, jag gav upp kl 03:00 och gick i säng, men partyt fortsatte till 06:00 så det var inte helt lätt att sova. 
Så lite nannig i tittarna är jag, om 2 timmar ska jag infinna mig på jobb för ett kvällspass. Har jag tur så är pensionärerna också lite "dagen efter" och vi får en lugn kväll.

Ha ett fantastiskt 2017!!! 

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Gott nytt på er där hemma.
Att vara snäll mot sig själv tycker jag är en bra ide😄