onsdag 21 december 2016

Fortfarande sjukstuga...

Japp här ligger jag på soffan och hostar och har mig. Fortfarande feber. Bella verkar ha piggnat till bra. Har bokat in oss på vårdcentralen i eftermiddag. Hoppas nästan på nått som kan botas med penicillin, då lär vi vara på banan igen på julafton. 
Ska ju helst jobba lillejulafton kväll oxå, känner mig som en sån svikare när jag inte är på jobb. Jag vet att man får vara sjuk och så men känslan sitter i. 
Har en del julklappar kvar att fixa. Har rätt bra koll på vad jag ska köpa så det är bara till att åka och hämta dom. 
SysterYster och co är inte heller på topp så julen är lite i farozonen. Är det för att jag äntligen är ledig på jul och kan njuta i lugn och ro... 
Nä nu ska jag inte vara negativ. Saker och ting kunde varit så mycket värre... 
Det blir jul ändå!!! 




Inga kommentarer: