onsdag 16 november 2016

Hej & Hallå!

Jo jag lever fortfarande... Känns som om jag har en blöt yllefilt över mig bara... gnäll, gnäll... egentligen har jag ingenting att gnälla över, ja förutom röran och tvättberget, men det är ju inget livsavgörande. 

Vi har ju äntligen fixat en ny bil... en riktig pärla... Nissan Qashqai. Så himla fin och precis den färgen jag önskade. Vit är ju lite opraktiskt när man bor på grusväg... man faktum är att en svart, brun eller grå bil blir precis lika skitig men det syns mindre. Jag tänker att om man ser skiten kanske man är lite duktigare på att ta bort den... 
Jag är iallafall helnöjd... kunde inte blivit bättre... 


2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Lycka till med den nya bilen och hoppas den kör dig långa mil

Storstadslivet efter 40 sa...

Lycka till med den nya bilen och hoppas den kör dig långa mil