söndag 20 november 2016

God morgon!

Veckans enda sovmorgon men jag är uppe och klarvaken 6:45... Där var inte våldsamt mycket plats till mig i sängen så lika bra att kliva upp, fixa en brasa, en kanna kaffe och kolla lite Nyhetsmorgon.

Får se om det blir nån julskyltning på Råå för vår del... Det är tradition, men så jäkla jobbigt med alla människor och köer... Det är lite julmarknad på Linnéaträdgården i Maria Park med bl.a ponnyridning, kanske mer lämpligt... Nått får vi hitta på... 

Tycker jag bor på jobb nu... hinner inte med nått annat känns det som... Helt slut när man kommer hem och inget annat blir gjort... 
Borde masa mig iväg och träna, då får man lite bra energi... 

Idag tänker jag få upp nån form av julbelysning utomhus... Det kan man göra nu... det är ju ändå så mörkt och trist... 
  

Nä nu ska jag nöta lite till på soffan och invänta de som lyckats få sig en härlig sovmorgon... Ha en strålande dag! 

Inga kommentarer: