torsdag 22 september 2016

Woop woop!!!

Två inlägg samma dag... Plötsligt händer det... och inte bara det. Efter att ha spenderat det mesta av dagen med att deppa över min dåliga karaktär efter att ha räknat ut att jag spenderat 23 av 30 Smartpoints (Viktväktarna) på min frukost, kom jag på andra tankar... Kvällen spenderades på Filborna, först med 45 min Spinning och sedan simning i 40 min medans BellaBus hade simskola. Sedan lite lek och plask innan dusch och bastu. Jag älskar att simma och bada, men jag hatar offentliga duschrum.
Fast tur i oturen hade ju StorKlant och Lillfjant glömt hela påsen med hopplockade dusch-attiraljer hemma så det var bara till att skölja av värsta klorvattnet och sedan fortsätta duschproceduren på hemmaplan. Passade på att boka tid för styrketräningsgenomgång på måndag... Kan jag inte äta rätt så kan jag iallafall röra på mig... 

Inga kommentarer: