måndag 26 september 2016

Styrketräning...

Då har man skaffat sig ett styrketräningsprogram... Blev ett enkelt basprogram på maskinerna. Men jag har redan bokat ett kostnadsfritt  infomöte med PT för att utveckla det hela lite. Det blir såklart en kostnadsfråga men jag tror absolut att det gynnar mig och framför allt motiverar mig. 

Just nu är allt sådär lite halvjunkigt... inget är riktigt roligt och minsta lilla motgång få mig att skita i allt. Jag trivs inte med mig själv när jag är sån, jag är ju en aktiv och framåt människa... fången i en kropp som inte klarar av allt det jag vill göra. Lösningen på det problemet... Kör på, ända in i kaklet, ta mig över muren och vidare på andra sidan... 
Nu ser jag fram mot lite träningsvärk imorgon (frissan och kvällsjobb), sen är det på det igen på onsdag... 
Heja mej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja dig!!!

Lova ya / Tinne