torsdag 22 september 2016

Pling plutta plutta pling... Plong!

Usch vad dålig jag är på att leva sunt och ta tag i mitt liv... jag är faktiskt urkass på det.
Just nu orkar jag inte bry mig heller... så det får va vad det är. Lika glad för det är jag.
I måndags var jag iallafall på gymmet för första gången på 3 månader. Oh vad roligt det var. Men det är svårt att få till det. Jag tycker inte höstschemat passar mig. Jag förstår såklart att de inte kan fixa schema enbart efter mig. Men det är ju en bit och köra. Så jag vill gärna inte behöva köra fram och tillbaka en massa. Petitesser... jag vet. Vill man nått måste man ju satsa... 
Idag är en ledig dag! Städning och simskola står på schemat... Kanske en promenad oxå. Vädret är ju helt ljuvligt... 
Tjingeling!!!


1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Men Karolin lilla...säg upp gymkortet och ha pw när du kan och orkar...börja smått. Pw kan du göra var som och behöver inte känna att du måste köra
Kram på dig