måndag 12 september 2016

På G... igen...

Dags att ta tag i livet igen... En liten ansträngning så man kanske kan komma i lite kläder när det blir kallare och mer höstlikt.
Kör lite VV, jag behöver appen för att hålla mig på banan och ge maten jag äter ett värde. Lättare att ta ställning till om det är värt det eller ej innan man stoppar det i munnen... Sen all pepp och tips och trix via Viktväktarna Online på FB är toppen.
VV är för mig metoden där man ändrar sin livsstil, lär om sig själv och vilka fällor man hela tiden faller i. Dessutom är allt tillåtet, det är upp till dig själv om det är värt det och hur du väljer att äta. Men inget som SKA undvikas. Det funkar... om man följer programmet... 

Hela helgen har vi hållit igång så det har varit "nästan" full pott på klockan varje dag. Flytthjälp i fredags, trädgårdsröj i lördags och vedlavning igår...

Idag blev det en powerwalk med lite (betoning på lite) jogging. Sen har jag kört dag ett på 30 days Ab-challenge och vevat runt lite med en kettlebell.
Snart dags för en lunch i möbelaffären innan kvällsjobbet...
Tjoohoo!!

Inga kommentarer: