onsdag 6 juli 2016

Rast!

Jag är inget bra på att ha rast. Tycker det är drygt. Dessutom har vi nyligen fikat så jag är inte ens hungrig.

Man kan ju alltid passa på att blogga lite, inte för att det hänt så våldsamt mycket spännande i mitt liv sedan sist. 

Ha börjat ett litet röjningsarbete på Bellas rum. Det går sådär, hon vill gärna inte slänga nått och där är miljarder saker. Och visst det mesta leker hon med, eller iallafall sprider ut det i rummet och hela huset för den delen. Vi var ute på Ikea igår och köpte skrivbord och lådhurts i ett försök att göra rummet lite mer roligt. Så idag blir det till att fixa iordning det sista. Längre fram får det bli målning och lite mer fix. 

Regnet öser ner, lite skönt att man inte slösar sina surt förvärvade semesterdagar på detta vädret. Hoppas på bättre väder om 1,5 vecka när jag har semester igen. 

Såhär såg det ut i morse när jag lämnade BellaBus på fritids...
En sjö på skolgården, tur man hade gummistövlar.

Inga kommentarer: