söndag 3 juli 2016

Ännu en vecka till ända...

Här rullar det på i raketfart...

Trivs så attans bra i sovrummet... blev precis som jag ville ha det.
Ligger just nu i min säng och försöker vänta ut Bella som ska somna i sin säng. Lika spännande varje kväll. Dygnet blir ju lite upp och ner och in och ut när det är sommarlov.

Igår var det så dags för Color Obstacle Rush i Malmö. När jag gick upp på morgonen fullständigt öste regnet ner, och fortsatte sedan tills eftermiddagen. 

Skitiga barn är glada barn, måste ju gälla föräldrar också...
Men vi åkte till Malmö och rätt snart var vi då genomblöta, skitiga och mögiga att vi sket i vilket och bara hade roligt istället.
Det var verkligen super roligt, lite som sommarland för vuxna. Liten besvikelse att några hinder var trasiga, men sånt händer väl.

Gårkvällen spenderades på Party-kombo i Gryttinge. Det var inflyttningsfest, 40 års fest och 20 års fest... Allt i ett.
Mycket trevligt men kallt och det blev sent. 

Lite hårt i morse när klockan ringde och det var dags för jobb...
Var helt slut efter jobb så jag tig mig en liten lur på soffan, det är ovanligt för mig.
Det blev middag på Pitchers i stan, Mixed grill för mig och Stefan och köttbullar till BellaBus.

Nu är jag slut som artist och längtar bara tills jag får krypa ner under täcket och sova.





Så god mat här....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack för igår. Det var super kul!! Vad blir nästa grej? Vi har missat The Color Run för det var visst i maj i år....
Love ya!!!