onsdag 13 juli 2016

En dryg timme...

... tills jag ska inställa mig på jobb för ett kvällspass. Bara 3 dagar kvar nu innan 14 dagars semester. 
Men den "riktiga" semestern kommer senare. 
När vi åker till Kreta. Åh vad jag  längtar efter att flyga, sola, bada, umgås, äta gott och bara leva livet.
Hemma semester är ju nästan jobbigare än att jobba, en massa fix och trix man vill passa på att hinna med. Vi brukar varva nyttigheter med roligheter så att alla får sitt. 
I vilket fall är det skönt att inte vara på jobb och sova tills man vaknar och äta när man är hungrig.


1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Hoppas ni får det bra på Kreta. Det hade vi men saknade öluffandets valmöjligheter. Trivdes man inte eller tyckte det var för många turister så tog man sig rygga och åkte vidare...men jag e ju knappast en chartermänniska men nu har jag provat det iaf
Kram på dig