onsdag 20 april 2016

Köpenhamn t/r

Igår var verkligen en fullspäckad dag. Jobb 7-14, sedan delegering på Maria Park, stadsbuss till Knutpunkten där jag mötte upp Becca.
Vi skulle till Köpenhamn gör att se en konsert med Frank Turner, ingen artist jag känner till, men Becca är väldigt förtjust.

Middag på HardRockCafe, älskar deras hamburgare. Såklart måste man passa på att ta en Mojito när tillfälle bjuds.
Rask promenad genom Köpenhamn till Vega där konserten var. 
Ja, jag ska väl inte påstå att jag var överförtjust, men så blir det nog när man inte känner till artisten sedan innan och det inte alls är ens typ av musik. Men Becca tyckte det var toppen och det var såklart viktigast. 

Lika lång väg tillbaka brukar man säga. Stefan hämtade oss på Knutpunkten  02:30 inatt sen skulle han köra till jobb kl 6:00. Som tur är, är jag ledig idag. 

Inga kommentarer: