måndag 18 april 2016

En sån dag...

Allt började som vanligt i morse... 4/5 familjemedlemmar skulle iväg innan F-n fått på tofflorna.

Hinner bara till jobb när mannen ringer och säger att sonen som har praktik på hans jobb glömt både id-kort och pass. Eftersom det är gränskontroller mellan Sverige och Danmark kan det bli problem att komma hem utan id-handling.
Bara till att ta en danmarksutflykt efter jobb och hämta hem sonen. Inte mig emot jag gillar Danmark.

Vid 10:30 tiden ringer telefonen igen och det är Bellas lärare. Hon har ramlat på skolan och slagit huvudet. Skrapsår i pannan och på näsan och en rejäl fläskläpp. Eftersom de var rädda för ev. hjärnskakning så fick jag åks och hämta henne. Men hon mår bara bra nu. Ser ut som om hon gått en runda mot "Tyson" men annars allt bra.

Det blev en snabb men härlig Danmarksresan med middag på en favorit restaurang. Ska ju till Danmark imorgon igen, men då Köpenhamn och konsert med Bexan. Nån kombo Punk/folkmusik.
Blir nog bra... 

1 kommentar:

Tinne sa...

Oj stakars Bella!! Har hon åkt skateboard? Ungefär så såg jag ut efter att jag hade åkt skateboard ;)
Hoppas ni får roligt på konserten. Och hälsa alla....
Love ya