måndag 25 april 2016

Bästa starten på...

... en ny vecka, en ny dag, är lite fysisk aktivitet i någon form. 
Idag blev det spinning. Jag har alltid tyckt spinning är tradigt men nu börjar det lossna. Tiden går otroligt fort på ett spinningpass. 

Nya simskole platserna släpptes idag. Jag satt beredd inloggad och allt på min cykel och klickade till Bella en plats på torsdagar 18:30. Skönt att slippa fredag eftermiddag. 
På vägen hem fick det bli ett besök i päronlandet och vara lite behjälplig.
Nu väntar en kväll på jobb.

Helgen har varit superbra. Köpte och började lägga golv i fredags, med lite tur kommer mannen hem fylld av energi ikväll och lägger en bit till. Det blir sååå fint. 

Lördag var marknad i Höganäs, samma mög som alltid men härligt sällskap och god mat. Bella fick åka karusell.
Söndagen bjöd på kolonifix i Höganäs, härligt att vara ute hela dagen. Tror minsann jag fått lite sol i nyllet. Det byggdes växthus och grävdes en hel del, sen blev det grillmiddag utomhus i solen. Bella skulle på Dollystyle på Familia men där var full kaos, så det blev inte mycket med det. Trist men då blir det ibland.

Nä, tror omgivning skulle uppskatta om jag fräschar till mig lite innan jobb...
Tjingeling!!!

Inga kommentarer: