torsdag 28 april 2016

Hej hopp!

Här sitter jag billös... igen. Men det hjälper inte att deppa. Har iallafall fått tid på verkstan på måndag. Trist bara att jag är ledig 4 dagar och hade en del planer. Hade tänkt köra några varv till tippen, träna kanske åka ut på Väla... 
Men det råder ingen brist på sysselsättning ändå. Röjningsarbetet är ju ständigt pågående, det och tvättberget.
Jag kom iallafall till skolan med Bella och har jag tur kan jag hämta henne oxå. Ikväll blir det trevligheter med kollegorna, bowling och mat på Pinchos så då får jag öva lite extra på mina bussåkar-skills.
Ha en underbar dag... det tänker jag ha... trots all skit!
Tjingeling!!!


1 kommentar:

Tinne sa...

Yo yo!! Läget?
Kom på en skit bra grej. Gör en gigantisk Valborgs brasa av allt som du skulle kört till tippen. Det blir ju win win 👍🏼
Träning när du bär ut allt, du blir av med allt, och utan att behöva använda bil. Smart va?

Love ya!!