lördag 2 januari 2016

Hej och hå...

...kämpa på!

Nu är det bara en dag av den härliga julledigheten kvar.

Mannen bygger så svetten lackar... Ska bli så skönt när det är färdigt... när alla får sovs i sin säng i sitt rum.
Imorgon lägger vi spångolvet, sen är det golvet som vi ska ha som ska dit.

Jag kämpar på med mitt sockerfria 2016. Vet inte om jag gjorde bort mig redan igår när jag åt vaniljglass och tog en matsked av den överblivna chokladfonduen som sås. Ser det ut som godis så är det godis!!! 
Promenerat har jag och Alfie gjort oxå, 5 km idag och 5 km igår. 

Lite orolig för måndag när klockan ringer 5:15 och det är dags att gå på jobb och fritids. Nu i jul har vi sovit till både 10 och 11 på förmiddagen, Bella oxå.
Ska ändå bli skönt med lite vardag och rutiner igen.
Snart ska man lägga sin sommarsemester och sedan rullar det på, rätt som det är så är det jul igen... 


Inga kommentarer: