söndag 3 januari 2016

Söndags- ångest

Nä, det är inte så farligt. Är mest orolig över hur i sjutton jag ska komma upp imorgonbitti och dessutom få Bella med mig till fritids och gärna komma i tid till jobb. Förhoppningsvis vaknar jag i god tid bara för att jag är så rädd att försova mig...

Gäller att planera och förbereda så mycket som möjligt ikväll. Ett alternativ är annars att sova påklädda så är det bara att gå upp och sticka direkt imorgonbitti, eller så köra till jobb i pyjamas, tror ingen hade märkt nån skillnad mellan kommunens dräkt och min pyjamas ändå.

Idag har vi inte gjort för många knop. Skönt! En skogspromenad med fika på varm choklad och citron/valnöts bulle. Härligt men kallt som attsingens.
Till middag blev det dansk flæskesteg med tillbehör. Mums fillibabba!!

Har bokat träning måndag, tisdag... Mjukstartar med IW. Längtar tills jag är riktigt på gång igen...
Jag lyssnar på träningspodden med Lofsan och Jessica Almenäs när jag promenerar. Många bra tankar och tips. Det är inget sånt träningsfreak bullshit utan bra snack om träning och livspusslet och annat bra att veta. Sen gillar jag ju både Lofsan och Jessica i andra sammanhang och det gör ju inte saken sämre.



Inga kommentarer: