måndag 12 oktober 2015

Gulle dej!!


Oj, vad tiden går, och vad värdelös jag är på att blogga... 

Kan vara för att det inte händer då mycket... Jobbar, tränar, renoverar... ja mycket mer hinns inte med...

Förra veckan var jag på en mycket intressant föreläsning med Kay Pollack. Den handlade om att ändra sina tankar och förbättra hur man mår... och hur man ser på saker och ting... Mycket lärorikt och tänkvärt... Där hörde jag "gulle dej" som blivit ett stående inslag i mitt vokabulär...

Har sagt upp mitt viktväktarabonnemang, känner att jag har gjort mitt med bantning... Har hållt på att banta med allsköns tekniker i 20 års tid... Slöseri med tid och energi... För att inte tala om alla dessa besvikelser när jag misslyckas.
Det betyder inte att jag ska svulla järnet...(då väger jag snart 300 kg). Utan njuta av livet och äta det jag tycker är gott och träna massor.... för det gillar jag =)

Inga kommentarer: