torsdag 15 oktober 2015

TjooHoo!!!

Sitter under täcket och har precis slukat dagens första kopp kaffe... Ska strax iväg och träna... Idag blir det Bodyvive... Körde Bodyattack och Bodybalance i tisdags och IW igår så det känns litegrann både här och där.
I måndags köpte jag inläggs-sulor till mina träningsskor... vilken skillnad... så mycket bättre och inget ont eller domnade fötter...

Vårt hem ser ut som kom och hjälp mig... så blir det när man bygger om... Bella kan ju inte vara på sitt rum nu... eller rummet är ju ok men byggarbetsplatsen utanför är ingen plats för ett barn... Känns meningslöst att röja för det blir likadant med en gång igen... Får ta en raid imorgon när jag är ledig för i helgen kommer syrrans prinsessor på övernattning... Får bli tältläger i vardagsrummet... 
Nä lite nytta innan träningen får jag väl klämma in... bättre för det dåliga samvetet ;-)


Inga kommentarer: