torsdag 1 oktober 2015

Sjukstuga...

Har åkt på en s.k "manlig" förkylning (den varianten när man är extremt gnällig och hjälplös)...
Så jag passar på att gnälla lite... =)

Renoveringen går sakta framåt... Inte lätt när den ena i teamet är frånvarande hela tiden, men han kämpar på min "handyman"... Jag hejjar på så gott jag kan, fixar kaffe och langar verktyg... 
Men det börjar bli jäkligt kallt nu med ett gigantiskt hål i taket... Tack och lov för kaminen... Även om man eldar för kråkorna så värmer det lite ändå...

Tänkte jag skulle jobba i helgen... Känner att jag är frisk nog för det... och det blir enklare så eftersom jag har saker planerade imorgon som jag inte vill avboka och vi är bjudna på 4 års kalas på lördag... det vill man ju inte missa.

Återställde mitt VV konto i måndags och ger det ännu en chans... Jag ska inte älta en massa om det... Men idag torsdag har jag skött mig sedan i måndags, ja minus träning då... det har det ju inte blivit något av... 


Inga kommentarer: