tisdag 1 september 2015

Halleluja!!!

Idag var det åter dags att rota fram träningskläderna, träningskortet och träningslusten för ett pass på Filborna Arena. Det var drygt 2 månader sedan jag satte min fot där sist... Valet blev Bodyattack, ett superkul pass men jobbigt som attans eftersom det är fullt ös i 60 min...
Min nya klocka visade att pulsen var uppe i 162 slag/ min... Bra ös med andra ord...
Tyckte ändå att jag hängde med bra... och roligt var det...
Känner mig lite öm i baksida lår annars ingenting... än...

Fick ett tips av en kollega, att peela kroppen med kaffesump... Det var det bästa jag testat på länge... Så mjuk huden blev... helt otroligt... Det såg ut som om nån gyttjebadat i duschen men det gick lätt att skölja bort... Har hört att kaffesump är bra i avloppen, mot dålig lukt och stopp... Dessutom är det ju på sätt och vis gratis eftersom man bara slänger sumpen ändå...

Inga kommentarer: