söndag 30 augusti 2015

Sjuhundrafemtielva...

...gånger har jag nystartat min viktresa och nu är jag där igen... 
Har varken brytt mig om träning eller mat på flera veckor... Har slappat och njutit av livet istället... Resultat 3 kg mer Karolin...

Men nu är det dags igen om jag inte ska hamna tillbaka i depp-träsket... Det är ju varken nån nyhet eller sensation att jag mår bättre med bra kost, motion och några kilo mindre att släpa på... 

Så idag blev det rensning och städning i kyl och skafferi och sedan en storhandlings runda på Maxi för att förbättra förutsättningarna... 

Om 20 dagar är det Color Run och jag tror min kondition har emigrerat... Det är Iform loppet dagen efter, men det är nog lite till att ta i i överkant... eller?


1 kommentar:

Tinne sa...

Ha ha är du sugen på iform loppet? Jag funderar på att sluta springa på tid med dig. Man ska ju lägga av när man ligger på topp. Du kommer ju aldrig låta mig springa om dig igen ;)

Love ya!!