söndag 20 september 2015

20 dagar och inga inlägg...

Tiden och intresset har inte riktigt funnits för att blogga, men jag tycker ändå det är synd att sluta när jag hållt på så länge.

Inte väldans mycket har hänt... Men Bexan har fyllt 19 år, vi har börjat renovera kupan som läckt in vatten alldeles för länge, och igår så sprang jag, syrran och Raffe, Color Run i Lund. Bexan och småkidsen var hejjarklack. Stefan fick lämna walkover efter en bygg skada.
I övrigt har det varit jobb och lite träning på agendan.



1 kommentar:

Tinne sa...

Ah! Jag trodde nästan att du också hade slutat blogga. Kul att du fortsätter så att jag har nåt att läsa.
Fler renoveringsbilder tack!!! :)
Tack för en trevlig lördag och jag längtar verkligen efter nästa helg då vi ska på äventyr!!! Woop Woop!!
Barcelona here we come!!!

Love ya!!