fredag 26 juni 2015

Vägdag idag...

-0,2 blev dagens resultat... ingen sensation men iallafall ett micro-steg åt rätt håll...
Det är jäkligt segt just nu... det hjälper inte precis motivationen... Ska väl erkänna att jag kanske inte alltid håller mig 100% till propoints planen... Men jag brukar aldrig överskrida min veckobonus eller aktivitetspoängen... 
De senaste 4 veckorna har varit 1 steg fram och 2 tillbaka... Endast 0,4 kg har lämnat kroppen... Och mål efter mål passerar, ouppnått för mig... 
Lite deppigt är det...
På måndag börjar semestern... då blir det ännu svårare... Man är på utflykter, äter ute och unnar sig mer gott både i form av mat och dryck. Ska försöka hålla mig igång... gå och träna de dagar vi inte har nått särskilt planerat... ta lite promenader och kanske springa här hemma omkring... Vill ju inte sabba flera månaders slit med 3 veckors semester, men samtidigt ska man njuta av livet och semestern... 
Det löser sig nog!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

För mig brukar det fungera att unna mig allt jag vill efter kl 17 var dag och då får jag käka och dricka vad jag vill. Det gör att när jag vaknar var morgon så är det bara timmar till "lyxen" sätter in. Det gör det så mycket lätrare tycker jag. :) Ha en härlig semester!

Kram!
Jessica
(... Bertilsson alltså)