onsdag 1 juli 2015

2 semesterdagar

Vi kände att vi ville kicka igång semestern lite rejält med nått kul, blir lätt att man faller i fixa och dina träsket direkt.
En tur till Liseberg blev det... tonåringarna här hemma "orkade" inte följa med så Bella fick ta med en kompis...
Vid Bjuv började tjejerna fråga -Är det långt kvar... -Ehhh, ja en bit till är det ju...
Stannade för lunchpaus i Falkenberg på MAX (lite frestande att köra mot Ullared istället där).
Var i Göteborg vid 14 snåret, sen blev det många timmar med karusell och karamell. Jag fick åka med i några karuseller, tack för det...Stocken och några andra dör man skulle ha vuxet sällskap. Stefan lurade vi upp i Pariserhjulet, det räckte för honom...
BellaBus och pappan i Lisebergs pariserhjul...
Tur-ungar...
Det blev lite vinster på hjulen, inte jag då... men de andra... Jag har alltid sån jäkla otur så jag borde spara mina pengar istället för att spela... Jag blev istället av med mitt bankkort, men jag hann spärra det och beställa ett nytt innan nått hann hända...
Vi såg en snutt av Lotta p Liseberg innan vi styrde kosan hemåt igen...
En härlig dag.
Lotta på Liseberg...
Igår var vi i Helsingør en sväng... Handlade lite och åt middag... Sedan en tur inom Pappsen på sjukan innan vi åkte hem och kollade U21 fotbollen, och när Sverige tog EM-guld... 




Smarrig middag på Cafe Kaiser....

1 kommentar:

Tinne sa...

Hur kan man inte "orka" åka till Liseberg? Konstigt!!!
Säg till om du vill ha sällskap när du ska åka till Ullared :)

Love ya!