torsdag 25 juni 2015

3 dagar kvar...

Känns som en evighet... Suck!
Men vädret ser ut att bli bra lagom till min semester... Härligt!
Renoverade midsommarbuketten och latill lite daggkåpa (min favvo växt)
Idag har vi bestämt att vi ska kicka igång semestern med ett besök i Göteborg med Naturhistoriska museet och Liseberg... ska bli mysigt... 

Inga rynkor på den svullna sidan iallafall =)
Kämpar på med min nyopererade tand... det är faktiskt helt ok... Lite svårt att äta eftersom jag inte kan öppna munnen så mycket... Det blöder en del och är ömt och svullet... Folk som möter mig stirrar lite och tror nog att jag fått stryk eller nått...
Tandläkaren sa att svullnaden skulle vara som värst fredag/ lördag sen skulle den lägga sig... Det blir säkert bra när det är färdigt, snart är tand-eländet ett minne blott... 

Alfie fäller som aldrig förr...överallt ligger små "valpar"...
Detta är efter en borstning nu ikväll... och det syns inte ens på henne...
Dammsugaren är det inte lönt att sätta undan, man får dammsuga hela tiden...
Dags för sängen strax... Har lovat Bella att vi ska kolla Sommarlovsmorgon imorgon... Hennes nya idol Hasse Andersson är där och sjunger...
...oxå är det vägning imorgon... Förhoppningsvis så har det gjort nytta att jag inte kan äta ordentligt.... Håll tummarna!!!

Natti, natti!!!

2 kommentarer:

Tinne sa...

Jag tycker att du är söt.

Love ya!!

Karolinssida sa...

Tack! Love Ya too...