tisdag 5 maj 2015

Ny frilla...


En selfie i bilen på nya frillan
Idag var det äntligen dags för frissan...Inte förrän i sista stund bestämde jag mig,,, Det var dags för nått nytt och mer praktiskt... Så av med en bra bit hår i med lite ljusare färg och lite uppklippt på det... 
Ska väl ärligt erkänna att jag inte riktigt vant mig än...men det kommer att bli bra... Skönt om inget annat...
Bilden lånad från VårVråå Före och efter...

Idag har varit en SÅN dag som man får ibland DEN veckan...Foderluckan har gått i ett... Har inte räknat några points, men hade jag räknat har jag nog ätit typ 800... Jag blir så arg på mig själv... Men det går bara inte att stoppa....
Och inte kan jag träna heller när jag har ont i halsen och känner mig allmänt eländig...
Kvällens middag efter recept hos Matplatsen.
Riktigt gott och kändes festligt och lyxigt med de små potatismos korgarna
Imorgon fortsätter semestern... jag har inte alls fått gjort så mycket som jag har tänkt mig... Så blir det ibland... Viktigast är att allt är klappat och klart till lördagens konfirmation... Tror jag har läget under kontroll...

Godnatt!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Håret blev jättefint.
Potatismosen ser väldigt smarrig ut :)

Love ya