onsdag 6 maj 2015

Usch och fy...

Tänkte skärpa till mig idag och åt frukost och lunch efter konstens alla regler... Hade 16 pp kvar till middag... Sen flög suget på och 2 Digestivekex och en kopp kaffe slank ner fortfarande ingen ko på isen... Planen var sushi-middag 8 pp... Men klockan gick och Väla stängde, så vrålhungriga gick vi in på MAX. När jag är på hamburger restaurang brukar jag ta lightläsk/ vatten och morötter till burgaren... Men idag slog det helt slint och jag beställde ett originalmål med pommes och en lyxshake 47 pp... Min dagsranson är 26 pp... Hmm inte en super lyckad dag precis...

Hatar att komma med undanflykter men nu när jag är krasslig har jag så svårt att motivera mig... Jag behöver min träning för att motivera mig till att äta bra... Dessutom att vara hemma gör att jag ger efter för suget mycket lättare... 

I vilket fall så fick jag iallafall dumpat ett lass skit på tippen, köpt och planterat sommarblommor på framsidan... Fixat kläder till konfirmanden och lilla syster yster... 
Nu nattning till blixt och dunder medan jag har ett halvt öra på hockeyn i bakgrunden...


Inga kommentarer: