tisdag 5 maj 2015

Då var det dags...

Har bokat tid hos frissan... Jag klipper mig inte särskilt ofta, typ 2 ggr om året och då är det lite toppar...
Har funderat länge på att jag vill ha en förändring... Har har samma frisyr hela mitt vuxna liv... och det är kanske MIN frisyr... En gång har jag klippt av allt till en kort page som jag som försökte piffa till med permanent, inte ett av mina mest lyckade "makeover" moments. Annars är nog det mest avancerade lite uppklipp och nån gång lugg...
Jag har alltid håret uppsatt i hästsvans... är det nere är det en kort stund, sen är det som en risbuske och måste snöras upp...
Min tanke är en axellång, lite luftig frisyr med många möjligheter... Vi får se... kanske fegar jag ur igen... 
Av de jag pratar hår med är det både för och emot... Men det är ju "bara" hår och på detta huvudet växer det som ogräs... så det lär ju växa ut igen...
Ha en underbar dag!!!

Inga kommentarer: