torsdag 12 februari 2015

Utmaning...

Idag utmanar jag mig själv... Oliver önskade hemgjorda hamburgare till middag och inspirerad av "Sveriges Mästerkock" så ska jag baka egna hamburgerbröd... Meningen är då att jag inte ska äta utav dom utan bara familjen... Färskt, nybakt, varmt bröd är min absolut största svaghet...
Men jag får plocka fram tanken på hur jag mår efter jag ätit vitt bröd, så ska det nog gå vägen... 
En bra matdag "so far"... Kesoplättar till frukost, fika hos päronen på lchf-semla och nu litet "mellis" i form av skink och ost rullar och kaffe... Hittade questbars i lokala butiken... Bra att ha om man hamnar i nån oläglig fika situation man inte själv kan styra över... 
Ska testa yin-yoga ikväll... Spännande... Måste få ändan ur vagnen så allt som får mig till gymmet är plus.. 
Har iallafall lite träningsvärk i mage och rumpa efter hemmaträningen igår... 

Inga kommentarer: