söndag 15 februari 2015

Helg till ända...

Inte många knop att skryta med denna helgen... mycket soffhäng...
Idag ryckte vi dock upp oss och hoppade ur mys-dressen och åkte en sväng på IKEA... Nog första gången jag är på IKEA utan att varken handla eller äta nått... det finns en första gång för allt.

Nu har jag kört socker/ glutenfritt i en vecka... Ett litet undantag för en semla idag. Planen var egentligen att göra en lchf- semlewrap, men när jag inte hade alla ingredienser hemma ville jag inte testa... Är lite feg där när jag testar nya recept... Mannen körde till bageriet och skulle köpa semlor, lchf-semlan var slut så jag åt en vanlig (hemska öde)... I övrigt har allt gått enligt planen... Så nu kör vi en vecka till, babysteps, babysteps...

Imorgon börjar sportlovet, jag är ledig måndag och fredag... så ingen väckarklocka imorgon... Dubbelpass på gymmet är bokat, jag blir upphämtad av träningspolaren för Bodystep och Yinyoga... 

Godnatt världen!!!

Inga kommentarer: