måndag 1 december 2014

Nedräkningen har börjat...

Äntligen fick Bella öppna första luckan och det första paketet i adventskalendrarna... Spännande men så trist att man bara får öppna EN om dagen...

Blir VAB idag eftersom Bella vaknade med feber... Hon har varit lite snorig hela helgen men pigg och glad... men i morse när jag väckte henne var det eländigt...
Tur i oturen, så kunde vi kolla in första avsnittet av årets Julkalender (vad är det för fel på snö, tomtar och jul?)... eller, jag tittade, Bella kollar på datorn istället... 
Nu får vi mysa vidare så BellaBus snabbt blir frisk och kry igen...

2 kommentarer:

Linda sa...

Krya på Isabella. Vi håller också lite sjukstuga; Oscar är inte helt ok men han klarar sig själv...
Jag ska titta på kalendern halv tolv nör jag lämnat Oliver på dagis. Har sett en trailer och instämmer med dig; varför inte tomtar snö och jul? Jag förstår det inte; vi bor i ett nordiskt land med SNÖ varför fara ner till södern och göra en JULkalender?? Men jag hoppas och tror att det kan bli en bra serie att titta på.
Oj, vad jag skriver...kan fortsätta i evigheter ;) men avslutar NU!
Ha en bra dag trots krasslig Isabella.
Kram

Storstadslivet efter 40 sa...

Pussa henne från mig och hoppas att hon blir frisk snart...