lördag 27 december 2014

Julen är över..,

... för denna gången.. Trots förberedelser och fix så var det den stressigaste julen någonsin... Tack min älskade karl för att du fixade allt så fint... Vet inte vad jag gjort utan honom... antagligen inte bjudit hem folk till jul om jag skulle jobbat :-)
Annars har vi haft det mysigt tillsammans, massa god mat och träffat nära och kära.. Finfina julklappar fick jag... En Nespresso kaffemaskin och fler delar till min PIP Studio servis... Tror alla blev nöjda och glada för sina julklappar...

Nu drar jobbehelgen igång... Två kvällar står på tur... trist att vara hemifrån på kvällen men så skönt att slippa gå upp tidigt och skrapa rutor och annat... Ha, man blir aldrig nöjd... 
Som jag känner nu vill jag vara ledig nästa jul... och gärna bortbjuden ;-)

Inga kommentarer: