lördag 27 december 2014

Rygg till salu...

Hopplöst att ha då jä-la ont i ryggen... Verkar som om skiten vandrar runt... Ens dagen ryggslutet och höften, andra nacke, axlar och skulderblad... Jag hatar att ha ont och känna mig klen och gnällig... Lite värktabletter gör förhoppningsvis nån nytta... 
Hederskodex på jobb säger att endast -Eget dödsfall och magsjuka är giltiga skäl att vara hemma i storhelgstider... Självklart sägs det med glimten i ögat, men lite så är det... För när så många är lediga vet man inte alls vad man får gör vikarier (de flesta är super-duper, men det finns ju oxå den andra varianten)...
Bara att kriga på, en tröst är att det känns inte värre av att vara igång... På måndag får jag väl försöka masa iväg mig till nån doktor och se vad som är fel... Saknar min sjukgymnast jättemycket... han lyckades alltid knäcka loss alla låsningar och spänningar... 
God Helg på er alla!!!

1 kommentar:

Virre sa...

Jo jag vet hur det kan va.. Trist. Krya på dig!!