måndag 24 november 2014

Tjolahopp!!

Vaknade som vanligt i senaste laget i morse... Bella har en ny grej för sig när hon vaknar på natten... Då sitter hon i sin säng och galer tills jag kommer och hämtar henne och följer henne till toa... Förr bara kom hon och kröp ner i mitten så att man knappt märkte av det... Nattsömnen kommer av sig, lite som att ha en bäbis igen... Resultatet blir trött morsa...

Fick iallafall kläder på både mig och Bella... In med samtliga kids i bilen för av avlämning samt upphämtning av träningskompis... 
Blev styrketräning idag... underskattat... Jag kan känna mig lite bortkommen själv näg jag inte riktigt vet hur jag ska göra... Men Annette hade full koll så jag bara hängde på... Tror jag kommer känna att jag har en rumpa imorgon...
Liten utbildning i nya matbeställningssystemet på jobb och kvällsjobb har oxå hunnits med... Nu en kopp kaffe med mannen och lite Paradis Hotel... 
Godnatt!!

Inga kommentarer: