söndag 23 november 2014

Borta bra...

... men hemma bäst. Det är så sant som det är sagt... Mysigt att komma hem till familjen, det räcker med några dagar så saknar man varandra (eller jag har iallafall saknat dom;) mannen har fixat så fint i tvättstugan... så efterlängtat... Så glad för min "handyman"...

Som vanligt blir det lite sådär, när man packar upp sina varor...  var det bara det här... Känslan man har inne i butiken... att allt är ett fynd... den är inte lika stark på hemmaplan... 
Men jag gjorde bra fynd... dock inte så mycket julklappar som jag hade tänkt... Men det gäller att vara lite kritisk oxå... Denna gången har allt provats och jag har lagt tillbaka många grejor som kändes onödiga i slutändan...
Jag är nöjd... Framför allt har jag haft en toppenhelg med härliga vänner i en minimal stuga... Finns det hjärterum så finns det stjärterum... Så många goa skratt ,och lite allvar... En trevlig tradition som jag hoppas kommer fortsätta... kanske i en något större stuga och fler goda vänner...
Tror inte jag har några sömnproblem ikväll... är slut som artist...
Tjingeling!

Inga kommentarer: