fredag 28 november 2014

Adventspynt och Pappa 64 år...

Idag har jag haft en välbehövlig ledig dag... Det har varit full fart från början till slut... Fixat några julklappar till... känns riktigt bra att vara på G... Det har ju funnits jular när jag köpt i stort sett alla julklappar den 23/12... 

Pappa fyller år idag och vi var bjudna dit... Det bjöds på julbord och ris a'la Malta, kidsen var i sitt esse så det var livat i bygget... 
Gubben är på galej med jobbet och det kunde jag oxå varit, mina kolleger sitter på Oasen och har det trevligt i kväll. Men man kan ju bara vara på ett ställe åt gången hur gärna man än vill...

Jobbehelgen är på intågande... det går rätt fort, vi är ju mindre personal på helgen så man har ju häcken full hela tiden... Ett kalas ska vi oxå på... Trevligt och kul att se lite kända ansikten...

Nä fortsätta med min adventspyntning... passar bra när gubben är på galej... Jag kan inte riktigt koppla av då,vet inte varför men det känns dom om jag har myrornas krig i hela kroppen... "knäppgök"... 
Så jag städar och fixar och slänger ett öga på Idol...



Inga kommentarer: