torsdag 18 september 2014

Ledig dag...

... eller ledig och ledig... Jag har iallafall inte varit på jobb.
Åkte till Påarp kl 9 och kom hem 19:30... På den tiden har vi hälsat på Mammuten, handlat färg och golv till hennes tillfälliga rum... Röjt det sista efter min farbror... fick en hel kass gammal kuriosa med hem... Så roligt att titta på gamla foton och brev... och en massa annat... En tur till favvoplejset Tippen och sedan middag på MAX... 
Var nära att skita i löpningen idag... tänkte ta en minirunda typ 1 km, men när jag kom iväg kändes det toppen så jag sprang 5,45 km utan stopp... och 100% på loopen... 

Bexan var och hämtade min och syrrans grejor till ColorRun på lördag... Ser bra ut...

En liten kväll på jobb imorgon sen är det semester i en vecka, med både 20 års jubileum med älsklingen och Lalandia weekend... 


Inga kommentarer: