fredag 19 september 2014

TjooHoo!!!

Känns att jag inte är van att springa varje dag... Men en utmaning är en utmaning... Tunga ben idag och olidligt varmt i solen... Såklart underbart med soligt och varmt väder, men inte precis när jag kutar i alldeles för mycket kläder...
Får hoppas jag inte kört slut på energin inför imorgon... men jag räknar med att få lite energi av alla andra härliga löpare på ColorRun... Jag och syrran ska springa tillsammans och då kan vi peppa varandra...
Dagens runda blev 3 km på 20 min... det får duga för idag... Nu en kväll på jobb... sen semester...


4 kommentarer:

Tinne sa...

Jag ska peppa dig allt vad jag kan!!!!

Love ya!!!

Anonym sa...

Jag vill oxå kunna springa. Har du tips på hur jag ska starta? Pallar ju inte springa några 5 km på direkten.

Kram grannen

Karolinssida sa...

Ett tips är en löparapp där man börjar med typ 1 min löpning och gång emellan... C25k är en bra sån, tror Runkeeper har nån oxå... Då bygger man upp kondisen successivt ...
// Karolin

Anonym sa...

Tack!