söndag 6 juli 2014

Oj...

...vad en helg kan gå fort.... och fantastiskt väder har vi haft...
Tycker jag har hållt mig på banan hyfsat men... "nobody's perfect"...

Igår var vi en tur på Kullamarknaden i Jonstorp... Köpte 1/2 kg bigarråer att mumsa på (normalt på marknad brukar jag mumsa i mig langos, munkar, marknadsgodis, brända mandlar och gräddbullar...)
Bella köpte fotbollskläder Brasiliens färger och nr 10 på ryggen...

På kvällen var vi bjudna på trippelkonfirmation, vi var inbjudna till 2 av dem, barnens kusiner Frida och Nicole.
Det bjöds på plockmat... fläskfilé, rostbiff, skinka, kycklingklubba med potatissallad, grönsallad och en massa goda frukter...
Hembakta bullar fanns oxå och jag tog en men mannen förbarmade sig och åt halva...
Kaffe och tårta på det... 3 olika tårtor jag tog 2 smala smakbitar.

Idag har jag lyxar till det lite med ansiktsbehandling och celluitbehandling... På fantastiska Trivas På Råå, vilken underbar miljö... så fint och trivsamt... Det är så skönt att bli ompysslad en stund och bara ligga mjukt och bekvämt och totalt slappna av... Ladda batterierna deluxe...

När jag kom hem var Papputen här och jag fick provåka hans cabbe... så nu har hela klanen provåkt, jag var sist ut... Korvgrillning till lunch som blev middag... och såklart kunde jag inte låta bli korvbrödet, så nedrans onödigt egentligen... Men smaskens var det...

Ikväll tog vi en tur till stan... Promenerade på strandpromenaden och i Norra Hamnen... Bella lekte på piratlekplatsen och kände på vattnet...
Sen blev det en glass oxå...

Nu startar en ny vecka, näst sista innan semester... arbete 6/7 dagar... Men en vecka springer förbi så kvickt... och det fina vädret verkar vi få behålla iallafall...

Ha det bäst... och glöm inte solskydd

Inga kommentarer: