torsdag 3 juli 2014

Avgiftning dag 1...

Drog igång direkt efter mitt förra inlägg... Taggad till tusen har gått riktigt bra idag... Det gör det ju alltid i början... Kroppen har så mycket socker lagrat i kroppen att den riktiga abstinensen inte kommit igång... om den kommer.

Frukosten bestod av turkisk yoghurt, vispgrädde, blåbär och lchf-müsli. Lunchen kokta grönsaker, fläskfilégryta och avocado.
Mellanmål innan träning 2 babybell ostar och några hasselnötter. 
Middag var en kycklingburgare från Burger King... men jag åt den utan bröd och med minimorötter och vatten... så det var ok. 
Kvällsmys var färska jordgubbar med vispad grädde.

Dagens träning var Bodyvive... inte min favvo... Tycker det är lite mycket Friskis & Svettis och tantgympa, men det var ok.. Jag svettades och fick upp pulsen... nån liten muskel fick säkert en runda oxå.
Bättre än att ligga på soffan och pilla navelludd iallafall.
Annars gillar jag bäst pass där man ber om nåd och kryper ut på alla fyra...

GRIT is the SHIT!!

En liten jobbedag kvar av denna veckan sen är det ledig helg... :-)

Igår var BellaBus på VårVråå och klippte sig... Passade på att få en tjusig fläta...

Inga kommentarer: