söndag 1 juni 2014

Söndagsångest...

Usch...
Denna veckan har varit som att ligga under en våt gammal yllefilt... Känns som om jag stått i sirap och inte kommit någonvart alls...
Säkert har detta speglat mitt humör, smittat av sig på andra och gjort att jag uppfattar de som tjuriga. En enda ond cirkel...

"Vanliga" människor har haft långhelg och klämdag och allt vad det heter... Själv har jag spenderat tiden på jobbet... Ibland avundas jag alla de som automatiskt är lediga alla helger, röda dagar och klämdagar... Men för det mesta är jag glad att jag har ett jobb, ett jobb jag faktiskt trivs med, fina kolleger och trots allt mycket frihet...
Det har ju funnits tider då jag var ledig, arbetslös, mammaledig etc... när sambon "bodde" på jobb, dagtid, kvällar och helger... Men sånt glömmer man snabbt när det är omvänt...

Imorgon är det Måndag, en ny vecka... nya tag...

Kanske är det lika bra att redan nu bestämma att nästa vecka ska bli toppen... Japp det gör jag...
Träning, klippning, studentfest... Mycket och se fram mot...

Och nä... Hela veckan har inte varit skit... det bara känns så just precis nu...
Hade en underbart härlig dag med gubben min i torsdags när vi båda var lediga... och igår när vi skulle köpa gångjärn och kom hem med nytt köksmöbelemang som vi längtat efter...
Så lätt man glömmer det bra... när man deppar till det en stund...

Kärlek till er alla!!!!

Inga kommentarer: