onsdag 28 maj 2014

Misslyckad...

Nä så allvarligt är det inte... Men med detoxen blev det bara en och en halv dag... Fungerar inte i mitt liv just nu att må på det viset...
Kom med hjälp av min underbara kollega underfund med att jag varken är Miss Fitness eller HeMan... Jag är bara en förvirrad själ som har ytterst svårt att nöja mig och känna glädje över allt jag har och har uppnått...

Därför har jag nu TimeOut från allt vad kostkontroll, PT-dejter, detox och annat... Fokus på mig och mitt välbefinnande... Bara glädje och god mat och underbara träningspass...



Frukost-tajm
 

3 kommentarer:

Tinne sa...

Det låter som en super plan. Den ska jag också leva efter....
Love ya!

Storstadslivet efter 40 sa...

Balans vännen...balans!! vi älskar dig även om du "misslyckas" bara du mår bra så är vi nöjda. kram annette

Virre sa...

Du är inte misslyckad. Du har bara halkat ur balansen. Du hittar den snart igen! Kram!