fredag 16 maj 2014

Produktiv dag...

Ledig idag och en hel del små måsten har blivit gjorda... Rensat alla rabatter (här är inte våldsamt många, men de vi har är rensade), städat och kört X antal maskiner tvätt... Grill-middag och fredagsmys har oxå klarats av... Nån motion av dignitet har jag inte att skryta med...
Gubben har oxå varit ledig idag det är "stora bede-dagen" i Danmark idag... Imorgon är egentligen min jobbehelg men jag har bytat med en kollega så jag är ledig... Känns bra eftersom det ska vara toppenväder... Kanska kan sola lite så att resten av kroppen matchar min röda snok. Skulle gärna åka till Sofiero och titta på Rododendronen som blommar nu.. Lite träning hade inte heller satt fel, det är ju lördag och Combat med bästa Katta på bästa Träningsakademin...
Nu, Die Hard... 

1 kommentar:

Linda sa...

Å, rensa rabatter...vi har inte heller mga och de få är fortfarande orensade.
Så gulligt med den lilla blomman, får jag gissa att stjälken inte är så lång ;-) ~ det är så mysigt att få sådana blommor.
Ha en riktigt skön ledig helg!
Kram