onsdag 14 maj 2014

Tjo i loet, Dagmar...

Idag fick min "kära" kollega, tillika träningskompis en strålande idé... Vi skulle prova nått nytt... Tabata 45 min, med värsting instruktören på TA.
Sagt och gjort... fy bubblan vad jobbigt... upphopp, knäböj, armhävningar, planka mm i intervaller 8 x 20 sek med 10 sek återhämtning mellan varje...
Men det ska kännas att man lever och det var riktigt kul... Jag gillar när det är tufft och en utmaning...
Ska bli kul och se om man kan röra sig imorgon eller vad... jag ska på liftlicens utbildning och kanske får mina kollegor en "riktig" invalid att öva på...




2 kommentarer:

Tinne sa...

Oj! Den har inte jag och Fia vågat prova än. Vi tar Sh'bam imorgon istället.
Love ya!

Storstadslivet efter 40 sa...

Usch o fy. jag o william körde det och höll på att dö på kuppen o snacka träningsvärk